Предлози активности у школи

1. Поделите се у парове. Седите окренути леђима.

        Нека један ученик описује, а други црта.

        Овим вежбате прецизну и јасну комуникацију.

        Када је један опис готов, замените улоге у пару: онај што је цртао, сада описује, а други члан пара црта.

        На крају активности попричајте шта вам је олакшавало/отежавало цртање.   

2. Један ђак стоји изван круга. У руци држи слику коју остали не могу да виде. Нека сви ученици узму бојице и папир са подлогом. Задатак је да нацртате ту слику коју не видите.  Да бисте што више сазнали о тој слици постављајте  питања на која ће вам играч ван круга одговарати.

Питања могу бити: „Шта је све приказано на слици?“, „Које боје су коришћене?“, „Где се налази кућа?“ „Опиши ми изглед куће.“  и слично.

        На крају сви поставите своје слике испред себе. Испричајте о својој слици и искуству које сте имали у овој активности.

        Поразговарајте и о питањима и предлозима  на које сте добили највише информација.

3. Активност „Говор тела“

Поделите се у парове. Један ученик је особа А, а други особа Б.

Нека вам учитељица/учитељ подели цедуље са написаним изјавама. Те изјаве треба да покажете говором тела (изразом лица, покретима очију, држањем тела...).

Прво показују особе А, а особе Б погађају шта пише на цедуљи. Затим се замените.

Изјаве могу бити следеће:

Слажем се.

Не занима ме.

Баш сам уморан/уморна.

Јој, што је досадно.

То је баш интересантно!

Ма имам ја својих проблема.

Уопште ми се не допада.

Победили смо!

И ја размишљам о томе.

На крају поразговарајте у којој мери сте, по говору тела, успели да погодите о чему је реч.

Последња измена: Wednesday, 13. September 2023, 22:02