Предлози активности у школи
1. Поделите се у парове. Седите окренути леђима.
Нека један ученик описује, а други црта.
Овим вежбате прецизну и јасну комуникацију.
Када је један опис готов, замените улоге у пару: онај што је цртао, сада описује, а други члан пара црта.
На крају активности попричајте шта вам је олакшавало/отежавало цртање.
2. Један ђак стоји изван круга. У руци држи слику коју остали не могу да виде. Нека сви ученици узму бојице и папир са подлогом. Задатак је да нацртате ту слику коју не видите. Да бисте што више сазнали о тој слици постављајте питања на која ће вам играч ван круга одговарати.
Питања могу бити: „Шта је све приказано на слици?“, „Које боје су коришћене?“, „Где се налази кућа?“ „Опиши ми изглед куће.“ и слично.
На крају сви поставите своје слике испред себе. Испричајте о својој слици и искуству које сте имали у овој активности.
Поразговарајте и о питањима и предлозима на које сте добили највише информација.
3. Активност „Говор тела“
Поделите се у парове. Један ученик је особа А, а други особа Б.
Нека вам учитељица/учитељ подели цедуље са написаним изјавама. Те изјаве треба да покажете говором тела (изразом лица, покретима очију, држањем тела...).
Прво показују особе А, а особе Б погађају шта пише на цедуљи. Затим се замените.
Изјаве могу бити следеће:
Слажем се.
Не занима ме.
Баш сам уморан/уморна.
Јој, што је досадно.
То је баш интересантно!
Ма имам ја својих проблема.
Уопште ми се не допада.
Победили смо!
И ја размишљам о томе.
На крају поразговарајте у којој мери сте, по говору тела, успели да погодите о чему је реч.