Предлози активности у учионици 7
1. Игрица „Хајде да се поздравимо...“
Покажи „здраво“ другу/другарици до себе на неколико начина (јапански наклон са спојеним длановима, ескимски носевима, европски руковање, махање руком, краљевски наклон, спортски „баци петака“...).
2. Поразговарајте о изјавама са плаката из лекције.
Шта је од наведеног остварено?
Које су добре стране вашег одељења?
Чиме се поносите?
Од изјава, за које се сви сложите, направите плакат и потпишите се. Плакат окачите у учионици.
Размислите и поразговарајте и о томе чиме нисте задовољни.
Шта би требало побољшати у вашем одељењу?
Предложите кораке како да дође до промене.
2. Активност „Пронађи друга који /другарицу која...“
За ову активност је потребно да учитељица/учитељ одштампа и ископира радни лист који је у прилогу, а можеш то урадити и ти. Када се поделе радни листови, прочитајте заједно све тврдње.
Затим се крећите по учионици носећи радни лист и оловку. Имате задатак да постављате питања из радног листа осталим другарима како би попунили празна поља у табели. На пример: Саша, да ли ти...? За сваку тврдњу треба да пронађеш другог друга/другарицу. Друг/другарица треба да у одговарајуће поље напише своје име. Учитељица/учитељ по потреби помаже код читања тврдњи. Учитељица/учитељ се може договорити са вама да ученик коме првом буде попуњена табела бира игрицу на крају часа. На крају активности попричајте о подацима које сте прикупили.