Предлози активности у учионици 7

1. Игрица „Хајде да се поздравимо...“

Покажи „здраво“ другу/другарици до себе на неколико начина (јапански наклон са спојеним длановима, ескимски носевима, европски руковање, махање руком, краљевски наклон, спортски „баци петака“...).

2. Поразговарајте о изјавама са плаката из лекције.

Шта је од наведеног остварено?

Које су добре стране вашег одељења?

Чиме се поносите?

Од изјава, за које се сви сложите, направите  плакат и потпишите се. Плакат окачите у учионици.

Размислите и поразговарајте и о томе чиме нисте задовољни.

Шта би требало побољшати у вашем одељењу?

Предложите кораке како да дође до промене.

 

 

 

 

 

2. Активност „Пронађи друга који /другарицу која...“ 

За ову активност је потребно да учитељица/учитељ одштампа и ископира радни лист који је у прилогу, а можеш то урадити и ти. Када се поделе радни листови, прочитајте заједно све тврдње.

Затим се крећите по учионици носећи радни лист и оловку. Имате задатак да постављате питања из радног листа осталим другарима како би попунили празна поља у табели. На пример: Саша, да ли ти...? За сваку тврдњу треба да пронађеш  другог друга/другарицу. Друг/другарица треба да у одговарајуће поље напише своје име. Учитељица/учитељ по потреби помаже код читања тврдњи. Учитељица/учитељ се може договорити са вама да ученик коме првом буде попуњена табела бира игрицу на крају часа. На крају активности попричајте о подацима које сте прикупили.

„Пронађи друга који /другарицу која...“  - радни лист

Last modified: Monday, 25 September 2023, 10:00 PM